Kariéra

Nemůžete se rozhodnout mezi kariérou v moderním start-upu, nebo ve velké stabilní společnosti?

Elektroenergetické datové centrum (EDC) kombinuje výhody obou světů.

EDC je jedním ze základních pilířů transformace české energetiky. Zaměřuje se na sběr dat v energetice, jejich standardizaci a sdílení a jeho fungování je nezbytnou podmínkou pro rozvoj komunitní energetiky v České republice.

Vzhledem k zahájení poskytování prvních služeb od srpna 2024 a jejich následného rozšiřování do podoby tzv. finálního řešení EDC ve druhé polovině roku 2026, splňuje společnost parametry dynamického start-upu. Akcionáři EDC jsou zároveň ty největší energetické společnosti v ČR a potřeba řízení dat pro zajištění fungování nové energetiky včetně akumulace, agregace či flexibility je zárukou stabilního fungování EDC na mnoho let.

EDC bývá označováno za „mozek moderní energetiky“. Prohlédněte si nabízené pozice a podílejte se s námi na tvorbě „neuronové sítě“.

Koho hledáme

Náplň práce:

  • Analýza business procesů a identifikace příležitostí pro zlepšení.
  • Sběr a analýza dat pro podporu business rozhodnutí.
  • Tvorba reportů a prezentací pro vedení společnosti.
  • Spolupráce s různými odděleními na implementaci změn.
  • Monitorování a hodnocení efektivity implementovaných změn.
  • Podpora při vývoji a testování nových systémů a aplikací.
  • Identifikace a dokumentace business požadavků.
  • Analýza, návrh, dokumentace, standardizace a optimalizace podnikových procesů.
  • Tvorba roadmap a backlogu požadavků na rozvoj IT řešení.
  • Připravovat business blueprinty a funkční specifikace pro nová řešení.
  • Analyzovat, navrhovat a standardizovat procesy podle legislativních požadavků.
  • Datové, funkční a procesní modelování.
  • Testování navržených řešení.

Požadavky:

  • Vzdělání v oboru ekonomie, informatiky nebo příbuzném oboru.
  • Min. 3 roky zkušeností na podobné pozici.
  • Silné analytické a komunikační schopnosti.
  • Znalost nástrojů pro analýzu dat.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Znalost nástrojů pro modelování obchodních procesů (např. BPMN, UML).
  • Znalost metodik pro analýzu a zlepšování procesů (např. Lean, Six Sigma).
  • Pokročilá znalost nástrojů MS Office.
  • Nadstandardně se orientujete v oblasti procesního modelování s využitím IT nástrojů.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice a Ostrava.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Návrh a implementace business strategií a systémů.
  • Spolupráce s vedením společnosti na definování business cílů.
  • Analýza a optimalizace business procesů.
  • Vedení projektů zaměřených na zlepšení business operací.
  • Vytváření a udržování dokumentace business procesů a systémů.
  • Identifikace technologických potřeb a návrh vhodných řešení.
  • Spolupráce při návrhu a implementaci komplexní business architektury organizace.
  • Spolupracovat na zpracování zadávací dokumentace pro dodávku nových podnikových aplikací.
  • Spolupráce na přípravě společných centrálních řešení s provozovateli přenosové a distribučních soustav v elektroenergetice.

Požadavky:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, informatiky nebo příbuzném oboru.
  • Min. 5 let zkušeností na podobné pozici.
  • Silné analytické a strategické myšlení.
  • Znalost nástrojů pro modelování obchodních procesů (např. BPMN, UML).
  • Znalost metodik pro analýzu a zlepšování procesů (např. Lean, Six Sigma).
  • Zkušenosti s projektovým řízením výhodou.
  • Znalost aktuálních trendů a technologií v oblasti business architektury.
  • Komplexně se vyznáte v energetickém trhu v České republice.
  • Máte povědomí a znalost o legislativních podmínkách.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Vaší náplní práce bude:

  • Vytváření, správa a aktualizace vnitřních předpisů společnosti.
  • Podpora útvarům společnosti v oblastech souvisejících s interní Compliance problematikou.
  • Konzultační činnost a školení zaměstnanců v relevantních oblastech.
  • Dohled nad implementací právních změn a regulace.
  • Revize dokumentů, smluv a podání, příprava smluvních doložek, pracovněprávní dokumentace, komunikace s orgány státní správy.
  • Analýzy problémů a návrh bezpečného postupu společnosti v souladu s interními normami a platnou legislativou.
  • Komunikace s pověřencem pro ochranu osobních údajů (DPO).
  • Provádění kontrol interních předpisů dle nastaveného kontrolního plánu.
  • Příprava pravidelných Compliance reportů včetně jejich prezentace.
  • Účast na relevantních interních projektech společnosti ve vztahu k nastavování nových procesů a postupů.
  • Spolupráce s interním auditem v průběhu kontrol, plnění auditních opatření.

Očekáváme:

  • Osobnost se smyslem pro etické hodnoty a férové jednání.
  • VŠ vzdělání právního zaměření, případně v jiném oboru např. ekonomie/finance
  • Minimálně 5 let relevantní praxe na obdobné pozici.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
  • Zkušenosti z oboru energetiky a české a unijní energetické legislativy výhodou.
  • Schopnost týmové spolupráce.
  • Kreativní přístup k řešeným problémům, logické a analytické myšlení a výborné formulační a argumentační dovednosti slovem i písmem.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Návrh a implementace datových architektur a strategií.
  • Spolupráce s IT a obchodními týmy na definování datových potřeb a příležitostí.
  • Vytváří analýzy, návrhy a zajišťuje dohled nad implementací architektury databázových řešení s vysokou dostupností.
  • Podílet se na přístupu správy dat se zaměřením na životní cyklus dat a kvalitu dat.
  • Spolupráce na vývoji a implementaci analytických nástrojů a reportovacích systémů.
  • Zajištění souladu datových řešení s legislativními požadavky a standardy.
  • Správa a optimalizace databázových systémů a datových skladů.
  • Poskytování odborného poradenství a podpory při implementaci datových řešení.
  • Monitorování technologických trendů v oblasti dat a jejich aplikace v praxi.

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru informatiky, nebo příbuzném oboru.
  • Minimálně 5 let zkušeností na podobné pozici.
  • Znalost datových architektonických rámců a nástrojů (např. ETL, datové sklady).
  • Silné analytické a strategické myšlení.
  • Schopnost efektivní komunikace a spolupráce s různými týmy.
  • Zkušenosti s vedením datových projektů a řízením změn.
  • Znalost moderních technologií a trendů v oblasti datové vědy a analýzy.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Vytváření a udržování enterprise architektury organizace.
  • Spolupráce s IT obchodními týmy na definování a implementaci technologických strategií.
  • Analýza a optimalizace stávajících systémů a procesů.
  • Návrh tvorby high level architektury napříč systémy, včetně jejich využití dle různých pohledů.
  • Příprava analýz dopadů změn.
  • Spolupráce s týmy vývojářů, analytiků a projektových manažerů při implementaci navrhovaného řešení.
  • Poskytování odborného poradenství a podpory při implementaci nových technologií a systémů.
  • Zodpovědnost za svěřenou architektonickou doménu/oblast.
  • Zajišťuje a odpovídá za správu podnikových dat, zajišťuje modelování dle Archimate / TOGAF.

Požadujeme:

  • Zkušenost s pozicí Enterprise architekta na více IT projektech minimálně 3 roky, minimálně 5 let praxe v oboru IT.
  • Znalost frameworku TOGAF a Archimate
  • Znalost technik modelování architektury (ArchiMate, UML 2, BPMN), nástroje Sparx Systems Enterprise Architect, návrh integračních služeb a integračních vzorů, principů vývoje software a softwarového inženýrství.
  • Znalost technologické a infrastrukturní architektury a aplikační a datové architektury.
  • Dobré analytické myšlení, schopnost komunikace a prezentace.
  • Spolehlivost a zodpovědnost.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.

Náplň práce:

  • Návrh a implementace integračních řešení mezi různými systémy a aplikacemi.
  • Dokumentace a vizualizace architektury pomocí Enterprise Architect / Archi.
  • Spolupráce s týmy vývojářů, analytiků a projektových manažerů při implementaci navrhovaného řešení.
  • Návrh a implementace komplexních systémových řešení.
  • Vedení projektů zaměřených na integraci nových systémů a aplikací.
  • Monitorování technologických trendů v oblasti integrace a jejich aplikace v praxi.
  • Poskytování odborného poradenství a podpory při implementaci integračních řešení.
  • Identifikování potřeb společnosti a jejich strukturovaný záznam.

Požadujeme:

  • Zkušenost s pozicí integračního architekta na více IT projektech minimálně 3 roky, minimálně 5 let praxe v oboru IT.
  • Orientace v oblasti integračních platforem, microservices, a SOA.
  • Silné analytické a strategické myšlení.
  • Schopnost efektivní komunikace a spolupráce s různými týmy.
  • Zkušenosti s vedením technologických projektů a řízením změn.
  • Znalost moderních technologií a trendů v oblasti IT.
  • Znalost nástrojů pro modelování obchodních procesů (BPMN, UML).

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Co u nás budete dělat?

  • Zajišťování komplexního, interního právního poradenství společnosti
  • Všestranná právní podpora managementu a všech útvarů společnosti, zejména pak v oblasti smluvního a korporátního práva
  • Sledování vývoje legislativy, především v oblastech korporátního a obchodního práva
  • Tvorba smluv, právních stanovisek a vzorových a metodických dokumentů společnosti, připomínkování právních dokumentů
  • Dle potřeby participace na přípravě jednání orgánů společnosti (valná hromada, dozorčí rada, představenstvo)
  • Spolupráce a komunikace s úřady a státními institucemi

Bez čeho se neobejdete?

  • VŠ vzdělání v oboru právo na české právnické fakultě.
  • Praxe v oboru minimálně 5 roky.
  • Znalost anglického jazyka a právní terminologie na komunikativní úrovni,
  • Samostatnost ve svěřených úkolech, zejména schopnost samostatně identifikovat právní problémy a navrhovat řešení v zájmu společnosti
  • Uživatelská znalost práce na PC,
  • Iniciativní a konstruktivní přístup k řešení příslušné odborné problematiky, komunikativní schopnosti, pečlivost, přesnost a odpovědnost, spolehlivost,
  • písemný projev na vysoké úrovni a dobré formulační schopnosti

Co nabízíme?

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Atraktivní mzdové ohodnocení.
  • Práci s nejmodernějšími technologiemi.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Vykonává roli manažera kybernetické bezpečnosti organizace dle vyhlášky č. 82/2018 Sb.
  • Má odpovědnost za implementaci a správu systému řízení bezpečnosti informací (ISMS).
  • Plánování, monitorování a řízení opatření k ochraně informací a systémů.
  • Zodpovídá za organizaci a dodržuje platné zákony, normy a standardy v oblasti kybernetické bezpečnosti.
  • Koordinuje jednotlivé činnosti v oblasti kybernetické bezpečnosti, podílí se na rozhodování při identifikaci klíčových aktiv, úzce spolupracuje s garanty aktiv.
  • Podílí se na nastavování a aktualizaci bezpečnostních pravidel a opatření pro organizaci a na řízení dodavatelů z pohledu kybernetické a informační bezpečnosti.
  • Zajišťuje a podílí se na provádění analýz rizik v oblasti kybernetické a informační bezpečnosti. Analyzuje a zpětně vyhodnocuje dopady na organizaci a následně navrhuje opatření ke zvýšení úrovně kybernetické bezpečnosti.
  • Provádí kontrolu dodržování bezpečnostních pravidel v rámci interní, projektové a provozní kybernetické bezpečnosti.
  • Komunikace s GovCERT/CSIRT.


Bez čeho se neobejdete?

  • Minimálně 3 roky zkušeností s řízením kybernetické bezpečnosti a řízením bezpečnosti informací, nebo absolvování studia na VŠ a alespoň 1 rok praxe s řízením kybernetické bezpečnosti a řízením bezpečnosti informací.
  • Platnou alespoň jednu z uvedených certifikací - Certified Information Security Manager (CISM), Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC), Certified Information Systems Security Professional (CISSP), Manažer BI (akreditační schéma ČIA).
  • Znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a vyhlášky o kybernetické bezpečnosti.
  • Základní znalost norem řady ISO/IEC 27000 a obdobných z oblasti bezpečnosti a ICT.
  • Dobré komunikační dovednosti.
  • Umět se samostatně rozhodovat a schopnost převzít odpovědnost.

Nabízíme Vám:

  • Možnost rozvoje a implementace kybernetické bezpečnosti v nově vznikající společnosti.
  • Možnost práce na dálku (Home Office) až 3 dny v týdnu.
  • Atraktivní mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Bonusy vyplácené jednou ročně na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Roční program Benefit plus.
  • Měsíční příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Dock in One, Voctářova 2449/5, 180 00 Praha 8 – Libeň.
Mám zájem o pozici

Pracovní náplň:

  • Analýza dat a procesů se zaměřením na optimalizaci provozního režimu.
  • Tvorba a průběžná optimalizace metodických pokynů a manuálů pro provoz a obsluhu.
  • Návrh a revize prováděcích pokynů a směrnic.
  • Řešení nestandardních požadavků na provoz.
  • Školení pracovníků na nové postupy.
  • Aktivní účast na projektech souvisejících se změnami a optimalizací procesů business monitoringu a obsluhy.
  • Implementace legislativních změn do procesů obsluhy.
  • Aktivní spolupráce s interními týmy.

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Schopnost analyzovat a řešit technické problémy.
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Pokročilá znalost MS Office.
  • Základní znalost anglického jazyka.
  • Pracovní zkušenosti s obsluhou nebo přípravou metodik výhodou.
  • Orientace v energetické terminologii výhodou.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Návrh a implementace bezpečnostních architektur a strategií.
  • Úzká spolupráce s IT týmy na zajištění bezpečnosti systémů a aplikací.
  • Vytváření a udržování bezpečnostních politik a postupů.
  • Koordinace činností s manažerem kybernetické bezpečnosti.
  • Spolupráce s týmy vývojářů, analytiků a projektových manažerů při implementaci navrhovaného řešení.
  • Návrh bezpečnostních standardů dle ISMS.
  • Revidovat IT infrastrukturu a architekturu z hlediska zabezpečení a případně doporučovat změny ke zvýšení bezpečnosti a snížení rizik.

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru informatiky, kybernetické bezpečnosti nebo příbuzném oboru.
  • Minimálně 5 let zkušeností na podobné pozici.
  • Znalost bezpečnostních standardů a rámců (např. ISO 27001, NIST, NIS2).
  • Prokazatelná zkušenost v nastavování a kontrole bezpečnostních politik v DevOps prostředí - DevSecOps.
  • Silné analytické a problémové myšlení.
  • Schopnost efektivní komunikace a spolupráce s různými týmy.
  • Zkušenosti s implementací bezpečnostních opatření a technologií.
  • Znalost moderních bezpečnostních technologií a trendů v oblasti kybernetické bezpečnosti.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Pracovní náplň:

  • Komunikace jménem naší společnosti s veřejností, novináři a médii.
  • Vytváření a následné rozvíjení vztahů s novináři, mediálními partnery, v rámci akcionářské struktury společnosti i s komunikačními experty jednotlivých podílníků a specialisty komunikace relevantních profesních svazů a asociací.
  • Zpracování podkladů pro média, spolupráce s redaktory (PR články, tiskové zprávy, rozhovory, reportáže, organizace dalších mediálních aktivit a činností na ad hoc bázi).
  • Monitoring výstupů a vyhodnocování výsledků na základě mediálních dat.
  • Krizový PR management a ochrana dobrého jména firmy.
  • Nastavení pravidel interní i externí komunikace společnosti a jejich rozvoj.
  • Textový a grafický obsah webových stránek společnosti.
  • Tvorba a správa sociálních sítí společnosti.
  • Spolupráce na různých úkolech a projektech dle potřeb společnosti.

Očekáváme:

  • Středoškolské/vysokoškolské vzdělání, ideálně se zaměřením na marketing, komunikaci, ekonomii či společenské vědy.
  • Prokazatelné zkušenosti s obdobnou pracovní náplní min. 5 roky.
  • Mluvený i psaný projev na výborné úrovni.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
  • Schopnost strategicky přemýšlet a velmi dobré organizační schopnosti.
  • Výborné komunikační, prezentační a vyjednávací schopnosti.
  • Znalost aktuálních trendů v marketingové komunikaci a PR.
  • Výbornou uživatelskou znalost práce na PC/Microsoft Office.
  • Schopnost týmové spolupráce.
  • Znalost prostředí energetiky a zkušenost práce pro instituce státní správy výhodou.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Náplň práce:

  • Spolupráce při zavádění nových informačního systémů, adopce a rozvoj jejich technického řešení.
  • Převzetí funkční a nefunkční specifikace (zadání obchodních funkcí požadovaných od daných IS), koordinace s tvůrci funkční a nefunkční specifikace. Zpracování
  • a revidování analýz uživatelských požadavků.
  • Zodpovědnost za svěřenou architektonickou doménu/oblast.
  • Návrh technického řešení pro konkrétní business zadání. Návrh architektury informačních systémů.
  • Zajištění a koordinace vývoje informačních systémů, komunikace s projektovým manažerem, spolupráce s externími dodavateli, zajištění implementace požadavků funkční a nefunkční specifikace.
  • Spolupráce na optimalizaci a digitalizaci procesů.
  • Návrh, případně spolupráce na návrhu testování řešení. Zajištění přípravy a dokumentace požadavků na testování.
  • Informování o případných rizicích projektů, návrh opatření na zabránění uskutečnění rizika. Spolupráce na analýze rizik IS, zajištění podkladů pro řízení kontinuity činností organizace (business kontinuity) v případě výpadku informačního systému.
  • Zajištění řádného předání informačních systémů do provozu. Zajištění řádné systémové dokumentace a podkladů pro uživatelskou dokumentaci.
  • Specifikace nároků a spolupráce na řešení integračních úloh, zejména integrace aplikací a dat.
  • Spolupráce při návrhu a implementaci podnikové architektury.
  • Dokumentace a aktualizace modelu podnikové architektury ve svěřené doméně/oblasti.
  • Spolupráce na souladu architektury a kybernetické bezpečnosti.
  • Sledování trendů, aktivní nabývání znalostí o nových produktech a postupech a zavádění nových poznatků do praxe, projektů, produktů a služeb.

Požadujeme:

  • Zkušenost s pozicí architekta na více IT projektech minimálně 2 roky, minimálně 5 let praxe v oboru IT.
  • Základní znalost frameworku TOGAF.
  • Znalost technik modelování architektury (ArchiMate, UML 2, BPMN), nástroje Sparx Systems Enterprise Architect, návrhu integračních služeb a integračních vzorů, principů vývoje software a softwarového inženýrství.
  • Znalost technologické a infrastrukturní architektury a aplikační a datové architektury.
  • Dobré analytické myšlení, schopnost komunikace a prezentace.
  • Spolehlivost a zodpovědnost.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice a Ostrava.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Pracovní náplň:

  • Monitorování procesu příjmu dat mezi účastníky trhu.
  • Zajištění procesu zpracování dat.
  • Příjem a řešení požadavků externích účastníků trhu.
  • Analyzování a interpretace dat z monitorovacích nástrojů.
  • Identifikace a eskalace problémů a incidentů.
  • Spolupráce s interními týmy a externími partnery na řešení problémů.
  • Spolupráce s technickými týmy na řešení problémů.
  • Tvorba pravidelných reportů a přehledů pro management.
  • Navrhování a implementace vylepšení monitorovacích procesů.
  • Tvorba dokumentace a uživatelských příruček.
  • Účast na testování nových nástrojů a procesů monitoringu.

Požadavky na uchazeče:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou (vysokoškolské vzdělání výhodou).
  • Pokročilá znalost práce s PC (zejm. MS Office).
  • Znalost integračních systémů WSo2, PI/PO výhodou.
  • Znalost energetických systémů výhodou.
  • Orientace v energetické terminologii výhodou.
  • Pracovní zkušenosti s business monitoringem nebo komunikací s OTE výhodou.
  • Schopnost analyzovat a řešit technické problémy.
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
  • Ochota pracovat v rámci víkendových služeb (práce/pohotovost odhadem 2 – 4x měsíčně v rozsahu 4 hodin).

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice, Hradec Králové.
Mám zájem o pozici

Pracovní náplň:

  • Kompletní řízení agendy reklamačního procesu od přijetí až po vyřízení.
  • Komunikace s dotčenými účastníky trhu (obchodník, PDS, OTE, externí koncový uživatel).
  • Posuzování technické oprávněnosti reklamací uživatelů EDC.
  • Vedení záznamů a protokolů o reklamacích, včetně archivace.
  • Spolupráce s ostatními útvary na zkvalitnění služeb.
  • Podílení se na digitalizaci metodiky procesu reklamací.

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání.
  • Schopnost analyzovat a řešit problémy.
  • Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti i v písemné formě.
  • Pokročilá znalost MS Office.
  • Odolnost vůči stresu.
  • Pracovní zkušenosti s řešením reklamací a opravnými procesy výhodou.
  • Znalost prostředí energetiky výhodou.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Dotované stravování.
  • Místo výkonu práce: Praha, Brno, České Budějovice.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici

Specialista vedení projektů zodpovídá za plánování, organizování, řízení a kontrolu realizace projektů v oblastech vnitřního chodu společnosti i projektů ve vztahu k předmětu podnikání společnosti tak, aby bylo dosaženo stanovených projektových cílů.

Pracovní náplň:

  • Sestavení, vedení a řízení projektového týmu.
  • Řízení projektu ve všech jeho fázích – inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření.
  • Koordinace postupů prací a navazujících činností v jednotlivých úkolech.
  • Vedení a kontrola projektové dokumentace.
  • Kontrola dodržování harmonogramu prací, výstupů z projektu a jejich akceptace zúčastněnými stranami.
  • Reportování stavu realizace projektu směrem dovnitř projektového týmu i směrem k představenstvu společnosti.
  • Spolupráce na rozvojových oblastech společnosti a nastavení systému vnitřního chodu společnosti, včetně její administrativní podpory.
  • Předkládání návrhů na optimalizaci procesů v oblasti vedení projektů.
  • Komunikace s odbornými útvary a dodavateli.

Očekáváme:

  • Středoškolské/vysokoškolské vzdělání.
  • Minimální 5 let praxe v řízení projektů.
  • Znalost metodiky projektového řízení podmínkou.
  • Znalost práce s MS Office.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
  • Analytické, komunikační a prezentační schopnosti.
  • Samostatnost a aktivní spolupráci v týmu.

Nabízíme Vám:

  • Dle dohody možnost práce na dálku (Home Office).
  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Dostatek prostoru pro osobní a profesní rozvoj.
  • Bonusy na základě splnění cílů.
  • 25 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
  • Benefitní program.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál.
  • Místo výkonu práce: Praha.
  • Nástup dohodou.
Mám zájem o pozici